Bombslinger
Bära Bombslinger poncho, en hänsynslös bandit vände en fridfull ranchägare till ett sökande för att hämnas mordet på hans fru och förstörelsen av hans ranch i händerna på hans tidigare väpnade grupp. Bomba dig igenom mängder av fiender och bemästra det klassiska spelläget för bomb-slungan i ett soloäventyr med procedurgenererade nivåer, karaktärsutveckling med färdighetsuppgraderingar och en mängd olika offensiva och defensiva föremål. Och när du vill ha en paus från soloäventyret, ta kampen till dina vänner i hektiska dödsmatcher för 4-spelare!