Bomb Kitten
Ha kul med sprängämnen och spräng dig igenom knepiga labyrintliknande pusselbanor! Spela som Bomb Kitten, en listig svart katt med röd mantel, i det här klassiska actionpusslet! Spräng dig igenom rutnätsbaserade nivåer, överlista fiender och använd bomber för att öppna vägar – men se upp för spikar och fällor. Samla dolda föremål, bemästra 50 explosiva utmaningar och nå utgångsstegen för att fly ut ur dessa labyrinter!