Birdcakes
Steg in i en värld av cupcake vapen som kan flyga! Efter en picknick gick riktigt dåligt, kommer en modig cupcake försöka skydda sin flickvän från hungriga flugor! Spelet har slumpmässiga nivåer; färgglad 2D-konst; bra skytte kontroller; och jämn luftrörelse kommer du vara redo för ett galet äventyr genom köket och bortom. Flyga igenom 6 världar fyllda med flugor och förstör dem med kraftigt godis. Men det blir inte så lätt! Dö en gång, och du går hela vägen tillbaka till början; så se till att köpa uppgraderingar från bageriaffären och gör dig redo för att rädda världen av flygande muffins!