Beyond Words
För att kunna spela detta spel krävs goda kunskaper i engelska. Beyond Words Från skaparna av GoldenEye och TimeSplitters kommer genredefinerande Beyond Words, spelet som förenar rougelikestrategi och ordskapande. Skapa kombinationer och lås upp uppgraderingar i utmaningar där seger bokstavligen bokstaveras. Skapa ordkombinationer, lås upp uppgraderingar som förändrar spelet och ta dig fram i ett levande beslutsbaserat pussel. Varje val, varje bokstav, varje placering spelar roll. Rättstavning! Spela som du själv vill genom att byta ut bokstavspoäng, kopiera de du gillar och förstöra de andra. Tänj reglerna till bristningsgränsen med modifierare, dekaler och förbättringar - varje val formar spelet. Klura dig igenom till synes omöjliga situationer eller öka takten i valfria tidsbestämda banor. Utvecklas och anpassa dig Över 300 unika modifierare och förmågor – superladdade bricktyper, boosterkort, kraftkort, upplockningsföremål och förmåner. Oändliga kombinationer skapar överraskningar och möjligheter till kreativa strategier. Det handlar om synergier, kombinationer och att spela smart – varje beslut kan förändra omgången dramatiskt. När du avancerar belönar din växande verktygslåda dig med nya möjligheter varje gång du spelar. Bemästra varje utmaning Varje tavla är ett unikt pussel där varje ord har betydelse. Regler, layouter och mål som hela tiden ändras gör att du måste anpassa dig i en taktisk miljö under ständig utveckling. Bli vän med till ditt framtida jag, planera, skapa rutter till upplockningsföremål, tänk strategiskt och skapa förödande poängkombinationer. Bitiga bossar Bemästra över 30 unika bossutmaningar som förrädiskt vänder upp och ner på spelreglerna. För extra utmaningar – prova tidskval, seedade omgångar eller, om du verkligen vill få hjärncellerna att arbeta på högvarv, negativ poängsättning! Eskalerande mål och ändlösa spelmöjligheter betyder att det alltid finns massor av tillfredsställande utmaningar där du kan stila med dina färdigheter. Spela direkt, om och om igen Lätt att lära tack vare välbekanta ordbrickor och samtidigt givande att behärska, vilket gör att Beyond Words passar nybörjare lika bra som superstrateger. Oavsett om du jagar högsta poäng, experimenterar med galna synergier eller bara vill koppla av, är Beyond Words en lekplats för oändliga upptäckter där varje ord räknas.