Bedlam - The Game By Christopher Brookmyre
Bedlam är en förstapersonsskjutare för alla som överlevde 80- och 90-talets onlinespel. Spelet ger en inblick i denna ikoniska tid och bjuder på autentisk spelnostalgi blandat med modern grafik och de senaste innovationerna. Bedlam spelas helt och hållet i förstapersonsvy och utforskar även andra spelgenrer genom detta perspektiv.