Backpack Twins
Växla. Lös. Överlevnad. Backpack Twins är ett svårt men rättvist pusselspel för en spelare... med en twist! Kontrollera båda tvillingarna genom att växla mellan dem, och få dem att samarbeta för att lösa miljöpussel, gå framåt och hålla sig vid liv! Undvik faror, hoppa, ducka, växla och gör dina rörelser i rätt tid. - En omsorgsfull blandning av plattformsspel och pussellösning. - Plattformsspel av den gamla skolan som kommer att sätta dina färdigheter på prov! - Samlingsobjekt som är lätta att hitta men svåra att få! Få tag i dem alla för att låsa upp ytterligare grymma saker! - Lyhörda och exakta kontroller. - Speedrun-vänlig. Senaste och bästa tiden sparas för varje nivå. - Resultat! - Inkluderar layouter för vänster- och högerhänta spelblock för tillgänglighet. - Tillverkad med kärlek, bara för dig. - Ryggsäckar! (x2) - Tvillingar! (x2) - Humor! (inte garanterat)