Atomic Owl
Ta till vapen mot den onda kråktrollkarlen som hjärntvättade din trupp! En fågelberättelse om en fågel och ett pratsamt svärd som sprider sina vingar! Hidalgo Bladewing och hans följeslagare återvänder till sitt favoritramenrestaurang efter ett farligt uppdrag, men konfronteras av den hämndlystna Voidkråkan Omega Wing. Två år senare måste Hidalgo rädda sina fallna följeslagare från klorna på denna hänsynslösa gamla fiende med hjälp av ett kaotiskt, fräckt svärd. Atomic Owl är ett pixelkonstbaserat, sidrullande roguelitespel för en spelare som kombinerar fartfylld plattformsaction med dynamiska hack-and-slash-strider och en mängd olika vapen, powerups och ett demoniskt svärd. Res genom 8 roguelitezoner, rädda dina vänner och ta till vapen mot Omega Wing! Denna definitiva version av spelet innehåller ett "NO ROGUELITE"-läge för att uppleva spelet i klassisk sidrullningsstil, plus ombalanserade vapen, förbättrat ljud och mer i alla lägen!