ASTRO AQUA KITTY
Katterna Aqua Kitty har åkt upp i rymden i ett helt nytt actionfyllt RPG-uppskjutningsäventyr! Välj din besättning och skjut upp dem för att undersöka mystiska vattenfyllda asteroider. Strid mot bisarra fiender, gräv efter utsöka juveler, fånga in nya vapen, installera förbättringsenheter och lås upp din besättnings unika färdigheter allt medan du når högre XP-nivåer. Se upp för piratkaniner på stöldturné som alltid försöker vara först med att lägga vantarna på bytet.