Arcade Spirits
Tänk om 1983 års marknadsföringskrasch för videospel aldrig inträffat? Arcade Spirits utspelar sig år 20XX och är en visuell originell romantisk komedi från en annan tidslinje, där arkadhallarna fortfarande är den ohotade ledaren när det gäller spel. Efter en tid utan någon längre fast anställning får din karaktär ett spännande nytt jobb på Funplex: en populär lokal arkadhall med en personalstyrka som är minst lika excentrisk som kunderna.