Anarkade
Anarkade är ett arenaskjutspel för flera spelare med pixelkonstgrafik och intensiv plattformsaction. Spring, hoppa och spräng dina motståndare med explosiva vapen som skapar roliga bus. Med intuitiva kontroller som är lätta att lära sig, men svåra att bemästra, skaffar du dig fördel över dina rivaler genom att utföra rörelser som vägghopp och hörnhängningar för att kunna slå till överallt. ● Anpassningsbara karaktärer: Få din karaktär att sticka ut i ödemarken med ett absurt utbud av hattar, gasmasker, vikingadräkter och annat. ● Kontrasterande scenteman med unik spelfysik: Skjut dig fram genom olika eklektiska arenor i rymden, på is eller till och med i det forntida Egypten. ● Massor av vapen med varierande taktik: Ta med en kniv till en pistolstrid ... eller en kulspruta eller en bazooka. Eller varför inte en bowlingbomb för att blåsa bort dina motståndare? Se till att du plundrar kistor för power-ups och vapen medan du navigerar genom slumpmässigt genererade arenor i lokala matcher eller online för flera spelare.