Albatroz
Albatroz är ett äventyrs- och rollspel där du ger dig ut på en resa genom majestätiska landskap i ett försök att hitta ditt syskon som har försvunnit. En berättelse om att släppa taget och starta om på nytt. Följ Islas resa genom de förbjudna territorierna, ett häpnadsväckande, utomjordiskt rike där två världar möts. Efter att ha tillbringat majoriteten av sitt liv fast i monotona rutiner bestämmer sig Isla för att ge sig ut på en resa i ett försök att återuppliva den sista sanna förbindelsen i sitt liv: relationen hon har till sin bror, som försvann under sökandet på det mytomspunna Albatroz-berget. Följ i Islas fotspår när hon navigerar en värld full av mysterier tillsammans med en eklektisk grupp följeslagare; alla med olika egenskaper som är väsentliga för att manövrera det farliga landskapet som sträcker ut sig framför dem. Utforska hisnande vyer och dynamiska samhällen fulla av fängslande individer. Samla viktiga objekt och håll koll på dina resurser för att övervinna utmaningarna förknippade med de krävande miljöerna. Nysta upp en tankeväckande uppväxtskildring om sökandet efter mening medan du navigerar genom hittills oupptäckta territorier. Vem vet vilka äventyr som väntar?