AeternoBlade II Demo
Utnyttja AeternoBlade - och trotsa avgrunden i denna uppföljare till den snabba action/pusselspelet. I AeternoBlade II använder du tidens kraft för att överlista dina fiender och utforska nya mystiska dimensioner. Hoppa mellan frenetiska stridsmöten och fängslande pusselsegment som gräver fyndig användning av tiden. Spela som tre unika karaktärer - inklusive den återvändande hjältinnan Freyja, och nykomlingarna Felix och Bernard, då deras resa genom dimensionerna i en desperat kamp mot förstörelsen av Dark Abyss. AeternoBlades kraft måste återlämnas annars kommer verkligheten, så som de känner till den, att stå inför en total kollaps. Överrumpla dina fiender - genom att sätta ihop en mängd slag med obevekliga kombinationer. Smidiga attackrörelser och tidens kraft är till ditt förfogande i visuellt slående och snabb strid. Med både klassiska sidoscrollande slagsmål och det nya tillägget med fulla 3D-scenarion, kan du kasta upp dina fiender i luften och ta död på dem med hjälp av svärdslag, slag och imponerande totalattacker. Manipulera tiden, eliminera fiender - och övervinn alla hinder. Använd tekniker, såsom Time Stop, Warp och Reversal för att överlista kraftfulla bossar och lösa kreativa pussel. Hoppa, brottas och klättra - över trassligt utformade miljöer med vertikal terräng. Hitta användbara nya föremål genom att utforska flera rutter genom mystiska ruiner, uråldriga skogar och orubbliga slott. Förbättra dina egenskaper - med mer än 100 utrustade reliker som nyttjar potentialen av dina egenskaper. Boosta hälsa, kritiska slag eller styrka, och lås upp mer genom att ta dig an nya uppdrag.