Adventure Horror Bundle
My Big Sister: Träffa Luzia, en sarkastisk tolvåring med lekfull humor. Om du tror på vad hon säger är My Big Sister ett RPG-liknande äventyrsspel som inte handlar om henne utan om hennes syster Sombria. My Big Sister är ett spel om Luzia och Sombria, två systrar som försöker återvända hem efter att ha blivit kidnappade av främlingar och Luzia tar på sig uppgiften att se till att de båda tar sig hem. Genom spelets många kapitel och uppifrån-och-ned-perspektiv kan spelarna i My Big Sister förvänta sig att lösa pusselbitar och hitta specifika saker om de vill gå vidare i spelets story, men se till att ta dig tid. Med massor av hemligheter och mångfaldiga slut får du ditt arbete urklippt för att vara säker på att få det slut som Luzia och Sombria förtjänar. Funktioner: Unik kapitelbaserad story Äventyrsspel Top-down pixel artwork Soundtrack i original Just Ignore Them: När vi växte upp kände vi alla ett barn som var livrädd för mörkret och övertygad om att det fanns monster under sängen, tänk om det var sant? Just Ignore Them är ett peka-och-klicka-spel som kretsar kring pojken Mark, som är fast i en oändlig jakt för att undkomma de monster som förföljer honom. Efter sin pappas försvinnande började monstren dyka upp, men en natt kan kännas som en livstid av smärta, lidande och skräck för ett barn ... Med snabb framflyttning till nutid är Mark nu vuxen och förföljd av ett oroligt förflutet. I motsats till ett videospel i denna 8-bitars psykiska skräck som mer är skriven som en film, kan Marks handlingar leda till förödande konsekvenser i framtiden och påverka slutet på hans story, så välj klokt, Marks öde står på spel. Funktioner: Unik kapitelbaserad story Peka-och-klicka-spel med äventyrselement Top-down pixel artwork Soundtrack i original Red Bow: Red Bow är ett läskigt top-down äventyrsspel där man får spela karaktären Roh: en ung flicka som blir fången i en bisarr mardröm fylld med läskiga monster! Roh blir fångad i en underlig och mörk mardrömsvärld. Hjälp henne att inse vilken betydelse hon har genom att utforska läskiga miljöer. Lös pussel och hitta dolda hemligheter under ditt äventyr. De föremål du hittar under spelets gång avgör hur spelet kommer att sluta! Innehåller: Avgör människornas öden i en värld av tomhet Utforska dina miljöer för att lösa pussel Möt läskiga och kusliga monster Multipla slut Spelet innehåller scener av död och självmord och rekommenderas inte för den yngre publiken eller för de som är känsliga för ämnet.