Undead Horde
Du är en nekromant – någon som kan väcka de döda till liv. Undead Horde är ett nekromantiskt actionspel som blandar rollspel, strategi och hack'n'slash. Väck liv i nästan vilken som helst av dina dödade fiender och bygg upp en egen armé. Led och dirigera din odöda krigsmaskin mot de levande och deras kung Paladin Victor. Utrusta din nekromant med alla byten du hittar och ge din armé segern!