Trine: Ultimate Collection
Upplev den kompletta Trine-serien med Trine: Ultimate Collection. Följ med Trollkarlen Amadeus, riddaren Pontius och tjuven Zoya på en resa genom ett övergivet rike. Bundna till den mystiska artefakten Trine, använder de tre osannolika hjältarna sina unika färdigheter för att bekämpa de odödliga, gå i förrädiska miljöer och lösa fysikbaserade problem i denna bästsäljande äventyrsserie. Under de tre första titlarna upptäcker, förstår och försöker huvudpersonera att kontrollera krafterna som Trine ger dem. Det nyaste tillskottet till den bästsäljande äventyrsserien, Trine 4: The Nightmare Prince, går tillbaka till Trines älskade 2.5D-rötter. Bekanta dig med den mystiska prinsen Selius, en bekymrad ung trollkarl vars mardrömmar har materialiserats till att skapa kaos i verkligheten. Det är våra hjältars uppdrag att lösa situationen innan prinsens magiska kaos förtär världen i sina skuggor. Trine 4 når nya höjder och ger den mest kompletta spelupplevelsen för både gamla fans och nya spelare!