Ryse: Legendary Edition
Iklä dig rollen som soldaten Marius Titus och ge dig ut på ett farligt äventyr genom romarrikets kaotiska sista dagar för att hämnas din familj och försvara Roms ära. Gladiator Mode låter dig kämpa om publikens gunst i Colosseum. Legendary Edition ger dig allt Seasons Pass-innehåll, tre bonuskartor som har optimerats för maximal utmaning i Solo Mode och en ny Legionary Skin.