Resident Evil Revelations
Upplev överlevnadsskräcksensationen på Xbox One i full HD 1080p med all tidigare DLC och nytt innehåll. Händelserna äger rum före bioterrorincidenterna i Kijuju och Lanshiang, när BSAA fortfarande var en ung organisation. Följ med Jill Valentine ombord på ett spökskepp i Medelhavet när hon söker efter sin tidigare kollega Chris Redfield. Avslöja den dolda hemligheten bakom ödeläggelsen av en flytande stad. Eller spela i Raid-läget och utför en massaker i samarbete med vänner via internet.