Neon Abyss Deluxe Edition
Neon Abyss blandar frenetisk run 'n' gun-action med roguelike-mekanik där du spelar som en medlem i Grim Squad – en specialgrupp skapad av självaste Hades för att infiltrera Abyss och besegra de nya gudarna. Har du vad som krävs? I så fall gör du bäst i att ladda upp med Neon Abyss Digital Deluxe Edition! I Deluxe Edition ingår: Spelet Neon Abyss Lovable Rogues-Paketet: Ta kontroll över två extra karaktärer som ett resultat av titanernas misslyckade experiment – den katanasvingande Saya och den tankekontrollerande Amir. DLC-paketet Alter Ego: Ta dig an de nya gudarna med en rad alter egon för dina karaktärer. DLC-paketet Chrono Trap: DLC-paketet Chrono Trap ger ett nytt ändlöst läge och titanen Chronos till Neon Abyss.