Elite Soldier Skin Pack
Titta vad jag hittade! Toppmodern militärutrustning! Dina vänner hade dödat få det här... men det är DU som har automatgeväret! Detta extramaterial innehåller: -huvudskydd (militärhjälm och mask) -ett vapen (automatgevär) -ett husdjur (drönare). Dessa objekt ger din karaktär olika bonusar. Vapnen kan uppgraderas. Objekten i extramaterialet hittar du i din personliga kista i Kovacs bunker.