Crazy Strike Bowling EX
Crazy Strike Bowling EX är ett familjevänligt bowlingspel med karaktärer i anime-stil och galna kägelbanor. Spela som Aiden, Mr. Jenkins eller andra söta karaktärer! Spela framför Egyptens pyramider eller i Amazonas regnskog! Det finns flera spellägen att välja på, bl.a. demonstration och tävlingsläge. Varje karaktär har en rolig specialförmåga som du kan använda. Upplev Crazy Strike Bowlings EX roliga värld idag!