CONSCRIPT - Golden Gun Pack
Golden Gun är en guldpläterad replika av Mauser C96. ”En guldpläterad kinesisk replika av en halvautomatisk, tysk standardpistol. De oprecisa markeringarna på siktet visar att det här är en reproduktion.”