Watch Dogs: Legion - Limited Edition-paketet
Ge rekryterna i motståndsrörelsen en unik look med Limited Edition: London Dissident-paketet låser upp tre nya masker så att du kan göra motstånd med stil: Sapphire Guard, Cardboard Cyborg och Distortion.