Zombie Army 4: Ragnarök – Parts I & II
Mardrömmen är nästan över. Hitlers helveteskult har krossats tillsammans med sin ockulta mästare – men de få överlevande medlemmarna har retirerat djupt ner i Helvetet och påbörjat det mystiska Projekt Ragnarök. Schweiger är den enda som kan leda Alpha Squad till deras gömställe – till den sista uppgörelsen med kulten och för att stoppa vad det än är för domedagsritual som hotar världen. Erövra Helvetet i de båda delarna av Ragnarök-kampanjen där du förhoppningsvis även kan hitta några svar!