Zombie Army 4: M1934 Pistol Bundle
Liten, stark och redo att fela – M1934 är en kompakt semiautomatisk pistol som får fienden att undra var den satt dold! Utformad för de italienska trupperna, denna pistol är tänkt att hålla för evigt – vilket förklarar hur den överlevde zombie-apokalypsen! Detta vapenpaket innehåller; – M1934 Pistol – 2 Amuletter (Undercover Dagger, Iron Eagle) – 2 Bespoke-vapenmodeller (Strange Brigade, Nail Gun)