Zombie Army 4: Future Karl Outfit
Det är inte säkert vilken parallell tidslinje denna härjade och blodstänkta Karl kommer ifrån.Kanske är det bara vardagsmat i hans värld, men det kan vara ett tecken på en dyster framtid där kriget mot de döda, Dead War, fortfarande rasar! Kan kanske är här för att hjälpa, eller för att stoppa någon sorts katastrof i sin version av framtiden – eller så är han kanske på flykt från någon mycket värre... Paketet innehåller: - Utseendet Future Karl - 2 Hattar för Karl (Robot Eye + Ballistic Helmet)