Zombie Army 4: Bomb Lance Shotgun Bundle
Pass på! Med en förstärkt pipa och seriös kraft, Bomb Lance var först tänkt för valjakt, men det motsäger inte att den är rolig mot de odöda! Plocka upp din idag! Detta vapenpaket innehåller: - Bomb Lance Shotgun - 2 Amuletter (Broken Compass, Great White Shark Jaw) - 2 Bespoke Vapenmodeller (Barnacle, Pirate Captain)