ZERO GUNNER 2-
Bryt igenom inringningen! ZERO GUNNER 2 är ett uppifrån-och-ner skjutarspel som först dök upp på arkader 2001. Spelare kan flyga tre typer av attackhelikoptrar. Använda automatiska normala skott, enhetsspecifika underskott, och drönarattacker som konsumerar energi för att göra stor skada på fienden. Svängmarkören spelets största egenskap. Vid utplacering agerar den som spelarens enhets rotationsaxel. Bemästra svängmarkören för att enkelt hantera attacker från vilket håll som helst! Psikyosignaturen av skrämmande bossfightseffekter, iögonfallande transormeringsanimationer, och 3D mekaniska designer är andra egenskaper att hålla ögonen öppna för! Spelet kommer med alternativ du kan modifiera efter din smak. Välj din föredragna svårighetsgrad, max liv, max återförsök, tangentkontroller, och mer för att göra spelet rätt just för dig. Glöm inte bort de nya onlinerankningarna! Har du vad som krävs för att bli den bästa Zero Gunner i världen? Karaktärer: Comanche Underskott: Parikellaser - Total förintelse väntar! Drönarattack: Järnhacka - Placera den var som helst! Apache Underskott: Hyperpil - Explosiva missiler! Drönarattack: Mördarapa - Otroligt destruktiv! Underskott: Liten hund - Guidade missiler! Drönarattack: Hundkluster - Förser kraftfyllt skydd! Enheter: ”P” föremål ökar kraften på dina skott. ”E” föremål höjer energinivåer för användning i drönarattacker. När enheten inte skjuter skott, drar den ”E” föremål till sig själv! Förbruka den ackumulerade energin för att aktivera en drönarattack! Alternativ: Sju svårighetsgrader att välja mellan. Liv kan sättas mellan 1 till 9, medan återförsök kan sättas mellan 0 till oändligt. Två ytterligare skärmfilter för ditt nöje. Konfigurera fritt dina föredragna tangenter för skott eller svängmarkörer. SCORE ATTACK: Detta läge har en bestämd svårighet och antal liv. Endast för seriösa utmanare! Skicka in dina rekord för att tävla mot spelare runt om i världen! Onlinerankningar kan ses från alternativ menyn.