Year 9 Operators Bundle – Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
Year 9 Operators Bundle innehåller två nya Year 9-operatörer: Deimos och Skopós. Tom Clancy's Rainbow Six Siege är ett taktiskt lagbaserat skjutspel där noggrann planering och utförande segrar. Siege är den största utvecklingen i spelets historia och fördjupar dess taktiska kärna.