Yasai Ninja
Yasai Ninja presenterar Kaoru Tamanegi och Broccoli Joe, de goda i denna nya Hack & Slash äventyr, med en hög dos av handling, ett stridssystem avsett för en eller två spelare, pussel, stora mängder humor, vänskap, personlig förbättring, heders och samarbetsanda hör hemma i denna unika atmosfär, som sätter våra karaktärer i sitt eget universum. Beläget i feodala Japan, våra grönsakssamuraj inför flera fiender. Vänskap, självförbättring, ära och samarbetsanda blandas i en unik atmosfär. Beläget i feodala Japan, kommer våra grönsaker samuraj möta flera fiender. Lås upp nya nivåer, progressiva färdigheter karaktär och spelar med hennes speciella åtgärder för att lösa pussel.