Yamaha Historical Bikes
Det nedladdningsbara innehållet Yamaha Historical Bikes låter dig utöka motorcykelsamlingen med några av de historiska Yamahamodellerna, efterlängtade av äkta motorcykelfans: YZF-R7 från 1998, YZF-R1 från 2002 och YZF-R1 från 1998!