Yakuza Series Collaboration Pack
Höj temperaturen med snygga karaktärsdräkter och medryckande musik från Yakuza: Like a Dragon-serien. Dyk djupare in i spelet med ännu fler karaktärsdräkter, anpassningsföremål, ytterligare stämplar och nyarrangerad musik från Virtua Fighter 3 för att hålla pulsen på topp. innehåll: ・19 karaktärsdräkter från Yakuza-serien* ・19 karaktärsdräkter ・650 karaktärsanpassningsföremål ・20 spår med bakgrundsmusik från Yakuza-serien ・20 spår med arrangerad bakgrundsmusik från "Virtua Fighter 3" ・40 åskådarstämplar *Karaktärsdräkter från Yakuza-serien kan inte användas i karaktärsanpassning.