WWE 2K25 Fearless Pack
Är du redo att ta kontroll över några av de djärvaste och mest orädda karaktärerna som någonsin klivit in i ringen? Fearless Pack är fullt av banbrytande och framtidens legender, och kommer garanterat att göra succé i WWE 2K25. Zero Miedo! Fearless Pack inkluderar superstjärnorna nedan och deras MyFACTION-kort: New Jack Jordynne Grace Penta Bull Nakano Prime Bottle (med KSI) Fearless Pack ingår som en del av Season Pass, Ringside Pass och som en del av WWE 2K25 Deadman och The Bloodline Editions.