WWE 2K23 till Xbox One säsongspass
Utöka ditt WWE-universum med WWE 2K23 säsongspass med fem DLC-karaktärspaket efter lanseringen, samt MyRISE Mega-Boost som inkluderar ytterligare 200 attributpoäng och Supercharger som låser upp alla WWE-legender och klassiska arenor. Lanseringstiden för DLC-innehållet avslöjas vid ett kommande datum. Säsongspass ingår som en del av WWE 2K23 Deluxe och Icon Editions.