WWE 2K23 Race to NXT-paketet till Xbox One
Race to NXT-paketet innehåller både en WWE-legend och dagens NXT-superstjärna, och gör WWE 2K23 ännu starkare med franchisedebuten av WWE Hall of Famern Harley Race, samt NXT-superstjärnorna Tony D'Angelo, Trick Williams, Wendy Choo och Diamond Mines Ivy Nile. Varje spelbar superstjärna har sitt eget MyFACTION-kort. Race to NXT-paketet ingår redan i WWE 2K23 Season Pass.