WWE 2K19 Digital Deluxe Edition
Få WWE 2K19 Season Pass när du köper WWE 2K19 Digital Deluxe Edition! Den främsta WWE-spelserien är tillbaka med WWE 2K19 och omslagets Superstar AJ Styles. WWE 2K19 bjuder på ett massivt karaktärsgalleri med de populäraste Superstars, Legends och Hall of Famers från WWE, samt flera favoriter från NXT. Upplev verklighetstrogna WWE-matcher, massvis med skapelsealternativ, spännande matchtyper, populära spellägen med mera!