Wreckreation
För att oändlig kraft är oändligt kul Tänk om en enda nyckel kunde öppna upp ett 400 kvadratkilometer stort bilspelsuniversum? Du har förmodligen funderat på det. Det till synes oändliga antalet möjligheter i ditt huvud efter oräkneliga timmar av spel med racing, öppna världar och byggande. Wreckreation är precis det. Spelet har utvecklats av Three Fields Entertainment, ett team som är baserat i Storbritannien och består av veteraner inom utveckling av arkadracingspel, och ger dig äntligen nycklarna till din egen MixWorld. Detta blir en MixWorld som du kan dekorera och anpassa, antingen själv eller tillsammans med dina vänner online. En egen plats där du ständigt kan sträva efter att överträffa både dig själv och andra inom racing, stunt eller krockar på banor och i lägen som du och dina kompisar har designat. Men dina kommer förmodligen att vara bättre.