WRC 8 - RWD Legends
Två bilar som satt sina spår i en era med rejält drag. Lancia 037 var en legendarisk Grupp B-bil under 1980-talet. Det var den sista bakhjulsdrivna bilden som vann World Rally Championship. Med en 4-cylindrig motor med 205 hästar, erbjuder den en unik körupplevelse som är svår att tämja. Porsche 911 GT3 RS RGT är ett riktigt monster, fullt av kraft och teknologi. Tack vare sin boxermotor med 500 hästar och omisskännliga ljud är detta en helt unik bil.