Worms Rumble
Worms Rumble är Worms som du aldrig sett det förut, med intensiva realtidsstrider på arenor för 32 spelare och mellan flera olika plattformar. Gör upp i Deathmatch eller Last Worm Standing, där du aldrig är mer än en helig handgranat bort från att bli maskföda! Använd klassiska vapen som bazookan, hagelgeväret och fårkastaren samt en hel arsenal nya tillskott för att mosa motståndet och klättra på topplistan. Anpassa din mask, ta dig an utmaningar och säsongsevenemang och experimentera med nya spelsätt i labbet. Det här är Worms, omgjort från grunden. Det första Worms i realtid! I Worms Rumble behöver du aldrig vänta på din tur – alla omgångar utspelar sig i realtid! Blir du pepprad av fienden? Ge igen med samma mynt! 32-spelarläge över flera plattformar Förbered dig på en uppgörelse online mellan konsoler och PC. Vid lanseringen finns både Deathmatch och Last Worm Standing för solospelare och lag. Klassiska vapen med nya spelsätt Beväpna dig till tänderna med nya och klassiska vapen! Bazookan, den heliga handgranaten och fårkastaren får sällskap av vapen som hammarhuvudet, plasmageväret och raketskölden. Evenemang, utmaningar och labbet Var med i community- och säsongsevenemang, samt dagliga utmaningar som ger extra XP och belöningar i spelet. Sväng även förbi labbet för att experimentera med olika spelsätt och vapen. Varje vecka kommer nya experimentella spellägen, vilket innebär nya roliga sätt att spela! Anpassningar Tjäna XP och spelvaluta till vapenutseenden, dräkter, tillbehör och gester! Välj ut dina favoriter för att visa upp din personlighet på slagfältet.