World of Simulators Bundle
Firefightes - The Simulation: Du och ditt team kommer att uppleva det brandkårens spännande arbete, överlever realistiska uppdrag där du släcker husbränder, räddar och neutraliserar extremt farliga och giftiga ämnen, samt utför manga andra fascinerande uppgifter. Elden kan vara en vän, men även en hänsynslös fiende. Det finns ingen plats som är så farlig som en modern flygplats med tusentals resenärer och brandfarlig fotogen. Professional Farmer 2017: Njut av livet som bonde med alla dess fantastiska uppgifter och utmaningar! Kör dina fordon, odla dina grödor, sköt om djuren och marknadsför dina produkter!