Wolfenstein: Youngblood
Förboka nu för att få Legacy Pack och låsa upp kostymer och vapen som använts av BJ Blazkowicz, inklusive: - Kraftdräktsskin: Jackan från New Colossus - Kraftdräktsskin: BJ i armén - Järnröret från Old Blood - Kniven från Old Blood - WW2-vapenskins för alla distansvapen Nitton år efter händelserna i Wolfenstein II har BJ Blazckowicz försvunnit efter ett uppdrag i naziockuperade Paris. Nu, efter år av träning från deras krigshärdade far, tvingas BJ:s tvillingdöttrar, Jess och Soph Blazkowicz, att ge sig in i kampen. Teama upp med en vän eller spela ensam. Gå upp i nivå, utforska och klara uppdrag för att låsa upp nya förmågor, vapen, prylar, skins och annat för att komplettera din spelstil och anpassa ditt utseende. Wolfenstein: Youngblood är den mest öppna Wolfensteinupplevelsen hittills. Från ett nytt basläger djupt inne i hjärtat av Paris katakomber, planerar ni hur och när ni ska attackera och undanröja nazistregimen.