Wolfenstein: The Old Blood
Wolfenstein: The Old Blood är en fristående del som utspelas innan historien i det kritikerrosade actionäventyret/förstapersonsskjutaren Wolfenstein: The New Order. Äventyrets åtta kapitel med två sammankopplade grenar har allt det som kännetecknar MachineGames – härlig action, en fängslande berättelse och intensiva förstapersonsstrider. Krigshjälten B.J. Blazkowicz kan nu använda nya vapen som repetergevär och den granatförsedda Kampfpistole för att försöka sätta käppar i hjulet på den framryckande nazistplågan. Han kan också använda ett rör i varje hand för att klättra eller för att klubba ner nya nazistfiender brutalt.