Wolfenstein: The Old Blood (PC)
Året är 1946 och Regimen är på väg att vinna andra världskriget. I ett försök att vända kriget till de allierades fördel måste B.J. Blazkowicz ge sig ut på ett episkt tvådelat uppdrag djupt inne i Bayern ... I del ett av Wolfenstein: The Old Blood – Rudi Jäger and the Den of Wolves – ställs B.J. Blazkowicz mot en vansinnig fängelsedirektör när han bryter sig in i Castle Wolfenstein i ett försök att stjäla koordinaterna till general Deathsheads anläggning. I del två – The Dark Secrets of Helga Von Schabbs – leder vår hjältes jakt på koordinaterna honom till staden Wulfburg, där en av Regimens fanatiska arkeologer gräver upp mystiska artefakter som hotar att släppa lös en mörk och uråldrig kraft. Action! Upplev MachineGames intensiva förstapersonsstrider beväpnad med helt nya vapen som repetergevär, 1946-hagelgevär och den granatförsedda Kampfpistole. Lås upp hela din potential med en ny uppsättning fördelar för högoktanig action och lömska smygande elimineringar. Äventyr! Utforska fantastiska miljöer i lantliga tyska städer, breda dalar med linbanor och broar, spöklika katakomber och en återkomst till det ikoniska Castle Wolfenstein. Använd dubbla metallrör för att ta dig fram i världen med helt nya klätterförmågor. Skräck! Kämpa mot en rad nya våldsamma skurkar och fiender, inklusive legioner av hotfulla nya supersoldater, elitstormtrupper, drönare och Regimens mörkaste och mest skrämmande skapelser hittills.