Wolf Pack - Howling Spirits
I Wolf Pack – Howling Spirits spelar du som en ung varg som valts ut av en uråldrig väktare för att ge sig ut på en djupgående resa. Ditt uppdrag: utforska en hisnande öppen värld fylld med majestätiska skogar, skimrande sjöar, forntida ruiner och lugna byar. I detta fridfulla men mystiska landskap är ditt mål att hitta dina sovande bröder – andra vargar utspridda över landet – och förena dem till en mäktig flock. Men att väcka dessa vargar är inte så enkelt som att knuffa dem. För att väcka dem ur sin uråldriga sömn måste du fördjupa dig i deras drömmar. Varje dröm är en unik värld, formad av just den vargens tidigare erfarenheter och känslor. Dessa drömvärldar erbjuder en mängd olika utmaningar, från farligt plattformsspel och invecklade pussel till snabba jakter och upptäckten av dolda andar. Varje dröm är ett test av din skicklighet och förståelse. Hjälp varje varg att konfrontera och övervinna de problem som hemsöker dem i sömnen. Allt eftersom spelet fortskrider ansluter sig varje väckt varg till din flock och tar med sig nya styrkor och förmågor som gör att du kan utforska världen djupare. Wolf Pack – Howling Spirits erbjuder en fängslande upplevelse som blandar utforskning, action och känslomässig berättande. Det är ett spel om enighet, personlig utveckling och de djupa band som kan skapas mellan de som reser tillsammans. När du utforskar denna rikt detaljerade värld kommer du att avslöja uråldriga hemligheter, möta utmaningar och förbereda din flock för ett episkt öde – allt ur ett vargs perspektiv.