WO4U: Legendary Costumes OROCHI Pack 4
Legendariska dräkter till nya WARRIORS OROCHI-befäl läggs till. Få en ny stridsupplevelse! ■Innehåll Legendariska dräkter till: Gaia, Hades, Yang Jian, Ryu Hayabusa, Joan of Arc, Achilles och Perseus ■Användning I lägret kan du välja Party > Select Costume för att byta kläder. Du får det här föremålet om du köper WARRIORS OROCHI 4 Ultimate Deluxe Edition eller WARRIORS OROCHI 4: The Ultimate Upgrade Pack Deluxe Edition. Var noga med att inte köpa samma innehåll två gånger. Det här innehållet gäller bara WARRIORS OROCHI 4 Ultimate och kan inte användas i grundspelet WARRIORS OROCHI 4.