Winters' Expansion
Obs! Innehållet ingår även i Resident Evil: Village Gold Edition. Undvik dubbelköp. Upplev helt nytt innehåll till det prisbelönta skräckmästerverket Resident Evil: Village: - Tredjepersonsläge: spela spelet ur ett helt nytt perspektiv. - The Mercenaries Additional Orders: tre nya karaktärer läggs till, däribland Lady Dimitrescu, som nu går att styra för första gången. - Shadows of Rose: ett nytt scenario med Rose, Ethans älskade dotter, som nu vuxit upp. Hela Village-berättelsen började med att hon kidnappades som bebis.