Windsor-paketet
Windsor-paketet innehåller Ironcasten "The Windsor". Den kan förstärka sitt eget försvar genom att stjäla ett sköldlager från fienden med hjälp av en unik anordning. Befälhavare Henry Brent har en signaturmodifiering som ger spelarna en temporär sköldboost när de matchar många noder i rad. Dessutom startar hans Ironcast alltid spelet med ett aktivt sköldlager.