Wild Compatibility
Katalogdata för "Wild Costumes". Detta gör att du kan se alla vilda dräkter som dina fiender har på sig.*Innehållet är endast kompatibelt med Ultra Street Fighter IV och fungerar inte med något annat spel.*Detta nedladdningsbara innehåll gör endast att du kan se dräkterna, inte använda dem.