Whacking Hell!
"Whacking Hell!" är ett frenetiskt shoot 'em up med roguelitelement som ses uppifrån och är i 2D. Helvetets portar står öppna: spöa alla monster innan de spöar dig! Samla ihop deras själar för att stärka dina vapen och besvärjelser och bli en veritabel slaktmaskin! Besegra fiender som attackerar i vågor och grymma bossar genom att välja rätt uppgraderingar. Särdrag: – Fem karaktärer och fem primära vapen att låsa upp. – Tre kapitel: varje kapitel innehåller dussintals vågor av fiender och två bossar som ska spöas. – Få specialkrafter och öka dina färdigheter under spelets gång så att du klarar av den ökande svårigheten kapitlet igenom. – Skaffa mellan spelomgångarna permanenta uppgraderingar som du tar med dig vidare i spelet. – Beskåda dussintals sorters monster i bestiariet.