West Escape: Rancher DLC
Med detta DLC låser du upp: - Silver spik för X2 verktygsskada - Sällsynt hagelbössa - Sällsynt rancherhatt - Ovanlig rancherväst - Ovanliga rancherbyxor - Ovanliga rancherstövlar - 500 ädelstenar Gör dig redo för det ultimata äventyret!