Wedding Day Massacre
Allt är tillåtet i krig och kärlek enligt Mad Moxxi i Wedding Day Massacre. Hjälp till att sammanföra två turturduvor och ena de rivaliserande Zaford- och Hodunk-klanerna för att få lite tur (för att inte nämna nya huvuden och utseenden) längs vägen i det här nya Headhunter-innehållet.